Vilken jävla kväll...

Måste säga att lördagen var ganska bra... det jag minns iallafall.
Har väldigt minnesluckor från i lördags. Kan ha berott på den hela vinaren och de två sexorna tequila... NOT good.
Iallafall så började vi här hemma hos mig. Jag, Matilda, Kajsa, Emelie, Maja och Kicki. Efter det drog vi iväg till Mikaelas kusins kompis där de bara var 4 st. Sen upptäckte vi att grannarna deras hade fest så drog vi dit. Redan här börjar jag få minnessvårigheter. Men där började jag tappa tänderna och upptäckte att jag bara har ett örhänge på mig, så jag kom på den extremt dumma ideén att jag skulle ta en taxi hem för att hämta det andra örhänget och lim till tänderna...
Jag lyckades få med mig Emelie, men när vi gick förbi kön till Memento så sket vi i det och ställde oss där istället. Sen kom de andra och det första vi gjorde var att ta en tequila. Sen minns jag tyvärr inte så mycket mer. Men jag har bilder på att vi dansar på dansgolvet och att vi står vi strippstången och jag har även knäppt kort på en bil av någon anledning. Sen hjälpte Emelie mig att få tag i en taxi, sen när jag kom hem så däckade jag i sängen och när jag vaknade hade jag alla kläder på och hade virat in mig i överkastet... Vilken jävla kväll!






Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHA, loooove it! Vi är så jävla heta! Jag med trots att jag ser albino ut ;)

2009-11-02 @ 18:49:13
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: jenny

YEAH! I know! F*ckning Smoking! ;P Nej då du ser inte alls ut som en albino.

2009-11-03 @ 14:19:49
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0