Fan Julia!

Idag var sista gången på sjuuuukt länge som jag träffade Julia.
Jag har inte riktigt fattat än att hon har åkt. När vi sa hej då kändes det mer som ett "ja men vi syns väl imorgon då- hej då". Inte ett "Vi kommer inte träffa varandra på kanske 13 månader (ifall jag inte har tillräckligt mycket pengar att åka till USA)- hej då". Som sagt väldigt seg.

Men fan Julia! Jag måste säga att jag är jävligt stolt över dig som sticker iväg ett år till USA. Du kommer uppleva så mycket nytt och du kommer lära dig så mycket nya saker. Du kommer verkligen att växa som människa av det här. Men jag kommer sakna dig som en idiot så du måste vara ute på skype och msn ofta och uppdatera bloggen regelbundet så man har koll på vad du gör, för annars jävlar ;P

Ha de så sjukt, underbart bra i därborta nu och passa på och upplev så mycket som du kan.

Kommer sakna dig som fan min fina bästa vän :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0