Memento Palace aka Espan

I fredags blev jag uttvingad i sista minuten.
19.11 stod jag i lägenheten och drog bort tapeter.
20.11 var jag hemma hos Julia, nyduschad, sminkad och med kläder som jag mest bara drog på mig i stressen. Några minuter senare befann vi oss utanför gamla Espan eller Memento Palace som det heter nu där vi mötte upp Maja och co. Det var nämligen invigning där i fredags och Julia hade fått gratis biljetter så jag kände att det var lika bra att hänga på.
Det började med att vi ställde oss i en jättelång matkö där vi träffade någon gammal gubbe som jobbade där tror vi. Han fattade tycke för Kajsa och bjöd henne på drinkar hela kvällen. Jag och Julia fick också en varsin:P Det var väldigt få sittplatser där så det slutade med att vi satt på scenen och åt. Efterdet blev det ett antal rom och cola och en hel del dans. Det fanns till och med en strippstång som Kajsa var en flitig besökare vid. Även jag prövade på den, Julia vågade inte :P Kajsa, Maja och någon kille som Maja kände drog sedan upp på scenen i Kareokebaren och drog av en Grease låt :D Sjukt roligt att kolla på.

Fick jävulskt ont i fötterna men det här var verkligen en av de roligaste utekvällarna någonsin. Synd bara att de stängde vid 2.

Efter gratis biljetter för mat och 2 drinkar, efter att ha blivit bjuden på drinkar och efter att kortet slutade funka och fick tequilan, i fråga, gratis så spenderade jag allt som allt under kvällen:
40 SPÄNN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0