I'm finally here in the US and A!

Yo Dudes!!
Ligger nu på sängen här i Julias rum. Flygresan gick bra, det tog bara 8 timmar och inte 14 som jag hade fått för mig. Fick till och med fönsterplats, dock vid vingen så jag såg ändå inte ett skit :P

Trodde att det kanske skulle vara runt 12 grader ute, men när vi kommer till Washington var det 25 plusgrader och strålande sol. Jag har verkligen packat heeeelt fel grejer. Men gud vad kul det var att se Julia igen! Den lilla muppen :P Hon körde även omkring oss i Annapolis och jag säger bara; Shit! vilken mysig stad. Verkligen helt lagom stor och jätte fin. Och Julia kör verkligen hur bra som helst. Jag skulle aldrig vilja köra i den här aggressiva trafiken.

Idag ska vi förmodligen till Washington på körsbärsblomsfestival. Men vi får se eftersom det just nu är lite mulet och har precis regnat lite så det kanske bara blir lite shopping istället. Har ju en hel att köpa som sagt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0