As usual

Allting, ingenting.
Mycket, lite.
Allmänt förvirrad... som vanligt...

Jag känner att jag inte har någonting konkret att skriva om. Om jag börjar på en sak, flyter jag över på nästa, vilket gör texten ganska oläslig om man inte heter Jenny.
Har kännt mig flummigare än vanligt ganska länge nu. Går förhoppningsvis över snart.

De senaste dagarna har jag:
• Beställt en nyårsklänning (Dock mycket osäker ifall det är rätt modell för min breda kropp. Men den var ju så fiiiin)
• Bakat lussebullar (Inte gjort det på säker tio år. Blev tyvärr lite för mycket mjöl i dem)
• Handlat julklappar (Snart klar!)
• Varit på ansiktsbehandling (Painful!!!)
• Färgat håret (I have crossed over to the dark side...)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur faan kan du skriva att du köpt en nyårsklänning UTAN att lägga ut en bild???????????++

2010-12-14 @ 20:22:31
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:13:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0