30+

Hello People!
I helgen var vi faktiskt hela gänget (-Julia) ett tag, på förfest hos Malin i Korsta. Emelie var ioförsig nykter eftersom hon skulle köra hem till Röros dagen efter, men hon var där iallafall :)
Eftersom vi var för många för att få plats i en bil skjutsade Emelie ner mig och Matilda till stan först. Väl där fick Matilda den fantastiska idén att vi skulle lifta någonstans med en snygg bil, och lyckades få en BMW att stanna med några roliga filurer i. Vi hade lite sightseeing runt Sundsvall innan de släppte av oss vid "JaNejVetEj"-Parken där vi mötte upp Kajsa, Helene, Kicki och Malin och drog vidare till Oscar. Där var det tydligen 30+ vilket förklarar 45 åringen som spanade in mig på dansgolvet. Det var de närmaste action jag fick i helgen....
Dansade iallafall hela kvällen, och skrålade med då Smalare än Thord spelade. 
Mycket rolig kväll!



Detta är förövrigt den enda bilden som fanns på mig själv på min kamera, men jag tycker ändå att det inte riktigt behövs sägas så mycket mer än vad mitt hjärndöda ansiktsutryck förmedlar ;P

...


Kommentarer
Postat av: Helene

Var det 30+? Det missade jag helt... :P



Btw - jag gillar bilden på dig skarpt!

2010-06-16 @ 01:15:58
URL: http://helenewestrin.blogg.se/
Postat av: J

Du kanske inte var så uppmärksam efter diverse spritintag ;D

Thank u Helene:)

2010-06-16 @ 19:29:13
Postat av: Karin

bra namn det också, men hade nog känts sådär för oss eftersom min farfar hette så!:))

2010-06-20 @ 14:47:21
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Kajsa

Men Jenny, du SUGER ju på att uppdatera ;) Come on now!

2010-06-27 @ 13:21:32
URL: http://barkholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0