Alzheimers Light!

Eller något sånt måste jag fan ha!
Förra lördagen tappade jag ju som sagt bort nycklarna... igen! Mina sista par, eftersom ett par bröt jag av och det andra paret ligger i USA.

Var ju inte allt för kul att upptäcka det efter en jävligt kul kväll med tjejerna. Snacka om antiklimax. Efter att ha tagit taxi hem ifrån Allstar och precis ska till att öppna dörren slår det mig. No Keys!!! Det var alltså bara att svälja stoltheten och ringa efter hjälp. Vilket kom iform av en arbetskamrat till mig. Har blivit lite retad för det där i efterhand på jobbet, men inte alls så mycket som jag förväntade mig. Han skjutsade iallafall hem mig till mamma där jag fick spendera natten.

Hittade till slut nycklarna efter ett antal timmar med ångest. Tror det var ett utav de lyckligaste stunder i mitt liv, när jag drog upp dem ur påsen jag lämnat hos Kajsa (Tragiskt det där lät). Några timmar efteråt drog jag upp dem och pussade på dem och var glad bara för att de fanns.



Mina underbara fina nycklar!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0