KRIIIIIIIIG!

Fy fan! Det kliar över hela kroppen, jag känner mig så sjukt äcklad och jag kan verkligen inte tänka på någonting annat!
Min lägenhet har blivit myrinvaderad! Dessa små äckliga svartmyror som orsakat mig mardrömmar sen jag var 14 då det på den tiden krälade runt på golvet som en svart matta i mitt flickrum. Jag fick fan sova i gästrummet i över en vecka den gången innan det var utrotade.

Denna gång har de letat sig till min lägenhet. Visserligen bor jag på bottenvåningen så jag är väl mer utsatt, men helvete vad jag blir förbannad på mig själv för att jag slarvat så med städningen. Nu jävlar är det desinficering på hög nivå som gäller! Nu är det KRIG!! Nu ska jag utrota de jävlarna!!!!!!!!


Så nu vet ni hur jag ska spendera denna fredagkväll...

 


Kommentarer
Postat av: Juls

Kill them..kill them all!!!

2010-05-28 @ 15:32:29
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Emilia

hahahah lycka till!

2010-06-01 @ 09:29:00
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0