Butter butter butter

Nu är bittra Jenny tillbaka.... Äntligen! Huh?!
I tisdags jobbade jag ju äntligen min första dag efter nästan en hel veckas sjukskrivning. Hade missat en hel del vad gäller företagets LEAN arbete och inkorgen på min jobbmejl var proppfull. Kändes ändå skönt att vara tillbaka och ha någonting att göra.

Dagen efter (igår) var jag inte lika glad. Jag har nämligen fått urinvägsinfektion.... Bara sådär liksom!!! Kom till jobbet, mådde bra. Efter en timme mådde jag inte fullt så bra. Ville typ . Var bara åka in till FeelGood och få recept på penicillin, för att sedan åka hem och tycka synd om mig själv.

"Hmm, tänkte ödet. Nu har Jenny varit lite för glad på sistånde. Visserligen gjorde jag henne närsynt, men hon verkar fortfarande hålla humöret uppe... Undra vad jag ska hitta på...?"

Tack så jävla mycket!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig jen! :)

2011-04-21 @ 22:20:50
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0