No Drama

En vecka har nu gått och jag sitter på jobbet som vanligt.
Operationen gick bra, hade inge ont efteråt men jag tog för mycket smärtstillande första dagen så jag kräktes under natten.

Nu mår jag precis som vanligt, med undantag av att jag har nu blivit närsynt. Ganska så rejät närsynt dessutom. Enligt min tremänning Sofia som gjorde sin operation strax efter mig, så är jag mer närsynt nu än vad hon var före sin operation... Roligt! Hoppas bara detta inte håller i sig. Jag var in igår för att ta bort läkelinsen och fick då byta ut dem mot samma sorts lins fast med styrka, så nu ser jag åtminstånde någorlunda bra.

Har bara haft en lugn (tråååkig) vecka där jag mest legat inne och lyssnat på ljudböcker. Utom i lördags då vi Premiärgrillade hemma hos Julia:) Det var riktigt mysigt (även fast jag inte såg någonting).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0