Blodförlust

Jag var och gav blod igår.
Inte gjort det på nästan två år eftersom de inte hört av sig så jag trodde de glömt bort mig. Men så sa Julia att man skulle ringa dit själv så igår gjorde jag det och fick komma in samma dag på drop-in tid.

Jag tänkte att denna gång kommer jag ju absolut inte få någon svimmningsattack för nu har jag ju ätit innan... Tron't på fan att jag får det iallafall!!!! Har tydligen så pass lågt blodtryck att jag förmodligen alltid kommer få det. Sen så blev hon tvungen att sticka mig i båda armarna eftersom hon missade kärlet på vänster armen.

Veka kärl som är svåra att hitta och som lätt rullar undan + lågt blodtryck = inte direkt den ultimata blodgivaren

Frågan är ifall det är någon idé. Jag har ju inte direkt någon universalblodgrupp heller så det kanske bara är onödigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0