It's the Dragons, The Dragons

Jag och Julia var igår och såg en basketmatch, hör och häpna.
Hade fått två gratisbiljetter av mamma  och jag tänkte att det finns väl värre sätt att spendera en måndagkväll. Och ja, det var rätt intressant. Men jag måste ändå säga att jag föredrar hockey.

Först och främst så var det inte ens Norrköpings A-Lag de spelade emot utan deras Division 1 lag vilket de spöade ganska hårt. Sen så tyckte jag att planen var så liten och det var trångt och förvirrande med vart man skulle sitta. Men Drakarna spelade på bra, om man bortser ifrån första halvlek (Jenny; Expertkomentatorn). Så det var ändå kul att se.

 Sen gillade jag ju verkligen killen i svettband och knästrumpor. Tycker det är så jävla skönt med självdistans och ironi :) (Såvida jag inte missuppfattade alltihop och han bar det seriöst, för isåfall måste han vara den mest vilsna killen i stildjungeln, jag någonsin sett...)



Parkour killarna i pausen var förövrigt rätt coola. Riktigt smidiga jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0