Hur gammal är du egentligen?

Imorse när jag gick in på STs hemsida såg jag detta:


Jag blev stormförtjust (ja, det var tyvärr precis det jag blev). Gud! Så roligt att titta in på en liten fågelfamilj och se de små äggen kläckas och de små dunbollarna till ungar växa sig stora och flygfärdiga. Sen slog det mig... Hur gammal är jag egentligen? Jag beter mig som min morfar (som för övrigt blir 88 i år).

Men jag måste faktiskt erkänna det. Ja! Jag tycker faktiskt att det är en gullig idé. Ja! jag kommer att klicka mig in där då och då och se ifall holken blivit bebodd. Och ja! Jag kommer bli riktigt glad i hjärtat ifall det är några små fåglar som bestämmer sig för att flytta in där och bilda familj.
Så! Då var det sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0