Valborg

Lördagen var verkligen en riktig mysdag.
Jag började dagen med att vara fullstädigt klarvaken vid halv 7. Drog då på mig springskorna och försökte mig på en liten joggingtur. Det gick sådär, plus att det var svinkallt, men det var ändå skönt när man kom hem. Åt frukost och myste på fram till kl 1 då jag åkte ned på Himlabadet tillsammans med Julia för att möta upp Kajsa och Matilda.

Blev ännu mera mys på Relaxen för att fira Kajsas födelsedag. Synd bara att man inte får ha öl i bastun eller i poolen. Annars hade det varit perfekt. Drog hem och gjord mig iordning för att sedan bli utskjutsad av Matildas mamma till Skottsund för grillning och allmänt valborgsfirande. Efter att halvt frusit ihjäl ute på altanen blev det att gå in och tränga ned oss i soffan och fortsätta firandet.
 
Blev djupsnack, sensation-peppande, antastningsförsök av Kajsa (se nedan) och missa-bordet-med-glaset, som råkar hända mig någorlunda ofta.
Senare drog jag och Julia vidare ut på krogen där vi träffade gamla bekanta och gjorde allmänt pinsamma grejer...
Fina mobilbilder också :D


Allt som allt, en mysig dag och en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0