Äntligen!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått ett lite roligare och mindre monotont jobb!
Jag fick som uppdrag att göra birstaverkens julkort.
Det var faktiskt riktigt roligt. Jag fick äntligen en uppgift där jag kunde vara lite kreativ och äntligen slippa en stund av mitt vanliga arbete som alltid får mig att kolla i kors.
Så här blev den:


(Man ska vika den i mitten)

Jag har också  julpyntat idag precis som jag lovade :) Jag är mycket nöjd med mig själv just nu måste jag säga.
Det blev riktigt bra när jag väl hittat alla grejer vilket tog lite tid.
Mamma är bra på att gömma saker.
Frågan är bara ifall jag kommer få någon julstämmning i år. Tror inte att jag fick någon förra året... :(
Jaja, skitsamma. Paket får jag i vilket fall (Även fast jag inte har en aning om vad jag vill ha i år) så det ordnar sig ^_^

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fint julkortet blev:)

2008-12-03 @ 00:47:13
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack tack ^-^

2008-12-03 @ 08:27:36
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0