I'm gonna julpynta my ass of!

Eller inte...
Jag skulle julpynta igår...Det orkade jag inte.
Jag skulle julpynta idag...Det glömde jag bort.
Jag SKA julpynta imorgon för nu har jag inga fler ursäkter!

Jag skulle ioförsig kunna börja sätta igång nu, men nu måste jag tvätta, plocka ur diskmaskinen och bytta lakan. Det gäller att prioritera...*Suck* Det är inte lätt att vara ensamstående :P
Dessutom börjar jag bli gammal..(I'm pushing twenty for christ sake!) så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig snart.

Men jag måste säga att jag faktiskt är stolt över mig själv :D
Idag lagade jag faktiskt mat. Jag brukar aaaaldrig laga mat. Ungstekt lax med pestopasta och kokt brysselkål. Skitgott!
Det är första gången sen mamma och pappa åkte som jag faktiskt lagar mat (Om man inte räknar med spaghetti och köttbullar).
Vilket var cirka en månad sen...hehe..ehh...lite pinsamt :P Är faktiskt lite osäker på hur jag överlevt hitills..minns inte riktigt pga näringsbrist ^^
Hehe...nej då. Jag äter jag, jag är bara för lat för att laga mat helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Woooow! (imponerad) Eftersom du är så bra på att laga mat tycker jag du ska bjuda mig på lite hemlagad mat någon dag ;-D Yes!

2008-12-02 @ 13:18:10
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHAHA!!! Är du säker på att du vågar det? ;)

2008-12-02 @ 14:53:34
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0