När man väntar på nått gott...

Nu är man klar med den tredje boken i Twilight serien: Ljudet av ditt hjärta.
Den senaste som finns på svenska. Nu är det helt enkelt bara att vänta..... vilket kommer att bli väldit frustrerande :/
Den fjärde boken kom ut på engelska den 2 Augusti i år och jag har ingen aning om hur lång tid det tar att översätta en bok på ca 500 sidor.
Det är bara att sätta sig ned och vänta:(

Tänkte läsa denna i min väntan. Vi får se ifall jag klarar av den eftersom Terry Pratchetts böcker är svåra att förstå sig på på svenska tänka jag att det blir en liten utmaning att läsa en utav hans tjockaste på engelska:)




Kommentarer
Postat av: Helene

Koko! jag berättade ju för dig att den kommer i mars :P

2008-12-08 @ 13:12:49
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ahaaa.... inge koll^^ Sorry:P

2008-12-08 @ 14:37:59
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0