Nyår:)

Det blir Vemdalen i nyår som vanligt. Längtar verkigen, kommer att bli skönt att komma bort ifrån den här stan ett tag (även fast det är samma människor man träffar där uppe eftersom hela Sundsvall drar till Vemdalen över nyår:S). Vi ska iallafall bo i Julias fina stuga på Skalet^^

I helgen hjälpte även Julia mig att hitta en nyårs klänning, det blev en lila.
Julia är väldigt bra att ha med när man handlar utom en sak: Hon försöker klämma ned mig i 34:or. Jag försöker få henne att förstå att jag inte är lika liten som henne och helt enkelt inte får plats med denna bastanta kropp i en 34.
Det skiter hon ganska så fullständigt i och håller nästan på att slita sönder dragkedjan på minst 2 klänningar. Hon skulle passa väldigt bra på 1700-talet där hon kunde vara en sån som drog åt korsetterna på alla så de knappt kunde andas....
Hon är helt enkelt bara född i fel århundrade:P

Här är förövrigt klänningen (men jag tror jag skippar halsbandet)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0