Fika!

Igår var Jag, Bea, Emelie och Kajsa (Helene hade bowlingtävling) och tog en fika och forstatte att planera Julias födelsedag:D
Jag säger bara GUD vad det här kommer att bli roligt;P Vi fick mycket gjort igår kan jag säga:)
Jag har gett Julia en liten ledtråd eftersom jag fick en. Ledtråden jag fick var "Du kommer få någonting i ansiktet" men jag lyckades ju räkna ut vad det var. Julias ledtråd är "Du kommer få någonting på huvudet". Hahaha! Try to figure that one out! ^_^



På kvällen drog vi hem till Kajsa i Hemmanet för att äta pizza och mysa. Kajsa var typ den enda av oss som drack så lite senare när Kajsas pojkvän Pontus och hans vänner kom, blev vi idiotförklarade av Njurundaborna för att vi inte alkoholiserade oss en sån fin lördagkväll:) Hahaha....Jag säger bara Kulturkrockar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0