Petter!!

I Lördags var Julia, Matilda, Emelie, Helene och jag på Stadshuset för att se Petter.
Vi samlades först hemma hos Julia där vi drack lite grann innan vi drog vidare på förfest i Skönsmon(?). Där hade de stängt av musiken och släck ljuset eftersom det var Earth Hour, så de hade tänt en miljon ljus iställe. Alla ljus + alla människor gjorde att det blev måttligt varmt där inne...

Efter det drog vi på PETTER!! Vi trängde oss nästan längst fram, men när han väl började spela fick man många vassa armbågar i sidorna eftersom alla ville få en glimt av Sveriges HipHop Kung. Jag och Helene hade inte konsumerat tillräckligt mycket alkohol för att klara av att stå kvar där under en längre period, så vi gav upp efter någon låt och bestämmde oss för att njuta av musiken lite längre bak istället. Som tur vad hade jag gett kameran till Matilda som hade lyckats trängt sig allra längst fram så det blev många bra bilder på Mister P och Co. Man tackar, man tackar.
Så jag tänkte bjuda på lite bilder från kvällen nu.

ENJOY!


 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha! Petter och jag blir ungefär lika bra på bild! :D

Fan vad kul det var! Jag längtar typ tillbaka. Vad händer nästa helg då? ;)

2009-04-01 @ 23:02:23
Postat av: Jenny

Ja, definitivt:) Nu till helgen blir det nog lugnt för min del, men nästa helg fyller ju Julia 20;) Och då kommer det hända grejer...hehehe...

2009-04-02 @ 07:52:37
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Aw, jag önskar jag hade varit med! Buhu :( Men kul har ni sett ut att haft :)

2009-04-02 @ 08:37:21
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Julia

Ååhhh..jag hade så kul den kvällen och Petter var toppen! jaaa snart fyller jag 20 :D vilken gamling jag börjar bli :P

2009-04-02 @ 12:55:10
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi hade jättekul men det hade varit roligare ifall du var med Kajsa^^

Ja Julia, 8 dagar kvar till alzheimers och reumatism ;)

2009-04-02 @ 13:26:54
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0