Söndag

Idag har jag mest bara tagit det lugnt och städat lite.
Vaknade vi halv 11 och tittade på kaoset som skulle föreställa mitt rum och förstod vad jag skulle ägna denna dag åt. Så nu är mitt rum skinande rent (typ...), Rensat ut, plockat reda på dammsugit och bytt lakan. Jag har även tvättat och strykt lite. Kännt mig allmänt huslig vill säga. Jag har även varit duktig och deklarerat idag:) Fick tillbaka runt 7500 så jag är nöjd.
Nu på kvällen har vi kollat på Arn - Tempelriddaren, och Pappa har suttit och pekat ut allting som inte stämde med boken... måttligt irriterande :P
Nu tänkte jag faktiskt hoppa in i bastun vilket jag egentligen inte gillar, men som tydligen ska vara bra för huden så jag gör det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0