Spegelbilder

Kollade igenom lite bilder på min och Julias Gran Canaria resa 07 när Julia fyllde 18.
Shit! vad nostalgisk jag blev. Ville verkligen inte hem efter den resan. Men då iallafall hittade jag denna bild. Tagen kvällen innan Julia fyllde 18. Första gången vi skulle "ut". Allting var så himla nytt och spännande. Och det var förmodligen också en utav de få gångerna vi tog en "spegelbild".
Sen kom jag på att vi faktiskt hade tagit än när Julia höll på att göra sig iordning för sin 20 årsdag. Tyckte det var lite roligt (lättroad). Nästa gång blir när Julia fyller 22 :)


Julia 18


Julia 20

Kommentarer
Postat av: Helene

Läste precis att LiU har typ resurser för lågkonjukturer o sådär för att kunna ta in fler på vissa program än vanligt. Bara att hoppas att det gäller GDK! :D

2009-04-20 @ 18:26:27
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0