Zzzova....

Aghh!! Vad jag är trött.
Det är helt sanslöst att jag inte kan få tillräckligt mycket sömn längre. Satt uppe igår för att försöka fixa till det sista på min ansökan på Studera.nu och självklart låste sig sidan hela tiden. Konstigt att alla är ute i sista minuten. Det är vi det, framtidens skattebetalare ;P
Fick sedan höra på radion i morse att deras server kraschade och att man hade tills idag kl 12 på sig att söka. Så jag sökte en kurs till nu på morgonen, mest bara för att jag kunde. Grafisk design historia på Mittuniversitetet på 7,5 poäng låter väl intressant :)
Mest bara i fall att...



This Is Me

I is Lolcat ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar den där bilden :)



TAck :)

2009-04-16 @ 17:55:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0