Första Augusti Fest

DEN VAR FÖRGIFTAD!!!! .....med alkohol...
Vilket fick sina konsekvenser igår. Jag blev full... lite för full. Dock var mina vänner minst lika fulla så det gjorde ju ingenting. Men i och med att alla var någorlunda aspackade hade vi väldigt roligt. Vi skrattade och fnissade åt precis allt. Kändes som att man var 14 igen och druckit sprit för första gången. Hade skitkul!

Först var vi hos Kajsa i Hemmanet. Var meningen att vi skulle bli ett ganska stor tjejgäng, men det slutade med att vi blev 4 st. Jag, Matilda, Helene och Kajsa. Men vi hade lika kul för det. De blev presenter, eftersom Matilda fyllt 19 och Helene fyller 20 på måndag. Även Kajsa fick en försenad födelsedagspresent av Matilda, så det blev paketöppning för hela slanten. Även Julia tittade förbi en snabbis för att ge presenter. Hon fick däremot inte stanna särskilt länge, men hon såg ganska pigg ut iallafall :) Lekte lite med Nelson också, den lilla sötnosen. Gud så fort han växer. Försökte även övertala Pontus kompisar att de skulle in till stan så vi kunde åka med och slippa ta bussen.

Det gick tyvärr inte särskilt bra, så det blev till att springa ned till hållplatsen... i nedförsbacke...en grusig nedförsbacke... i 12 cm klackar... med alkohol i kroppen... och en öl i handen. Vilken jävla syn det måste varit ^_^ Trodde jag seriöst skulle bryta fotleden ett antal gånger. Men det gick ganska bra när man väl kom ut på asfalten och fick upp flåsen lite ;P Hann med bussen, satt och fnittrade hela vägen åt allting. Sen mötte vi upp Natalie och drog på Svensson där det blev tequila och där vi träffade Runar(!). Kajsa visade även upp sina talanger som ficktjuv. Mycket imponerande! 

Därefter skulle Kajsa hem, så vi drog på Irish. Men efter bara en lite stund så ringer hon och då är hon inte alls hemma utan sitter i baren på Stadshuset, så då blev det av vi drog dit. Röjde lös där resten av kvällen. Måste säga det att Kajsa har mycket dåligt inflytande på mig när jag är full (och annars också). Det blev mer alkohol och dans på högtalare/scen. Och inte blev det bättre av att Kajsa blev bundis med fotografen vilket gjorde att det finns bildbevis på alltihop någonstans... INTE bra! Drog hem vid 3 när allt stängde och tog taxi hem till Birsta. 221 spänn!! Trodde aldrig att det skulle var så billigt! Men jag var nog fullare än vad jag trodde när jag väl kom hem för jag råkade nämligen glömma mobilen i taxin. Vilket jag märkte dagen efter när jag skulle kolla hur mycket klockan var när jag vaknade. Ringde den och det var en tjej som svarade. Trodde först att det var Kajsa jag pratade med, så jag säger;

-Va fan har du min mobil för?!
-Öh, ja för att du glömde den i taxin igår.
Då fattade jag ingenting. Åkte jag taxi med Kajsa igår? Hur full var jag egentligen?!
-Va? gjorde jag?
-Ja, vart bor du någonstans så kan jag åka dit med den.
Här förstod jag att det var en taxichafför jag pratade med. Så hon  åkte hem till mig och lämnade mobilen. Väldigt snällt måste jag säga:)

Här är också ALLA mina ocensurerade bilder på kvällen. Till och med en bild på mina ben som jag råkade ta när jag ramlade på dansgolvet...pinsamt!



MYCKET rolig utekväll! :D
Har förövrigt en väldig träningsvärk i låren efter allt dansande.

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahaha fan vad jag skrattar när jag kollar på bilderna! :D

2009-08-03 @ 00:50:21
Postat av: Kajsa

HAHAHA! Så jävla fulla vi ser ut o vara (särskilt jag)! Jag har f.ö också träningsvärk i vaderna ;)

2009-08-03 @ 06:51:40
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, vilken jävla kväll:D Gud va kul vi hade!

2009-08-03 @ 11:38:51
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0