Lägenhetsvisning nr 2

Igår var jag och Julia och kollade på en till lägenhet i Haga. Se HÄR.
Den var fruktansvärd... Konstig planlösning, sliten och skabbig. Vi gick nästan bara in och vände. Utgångspriset på den var 125 men någon hade budat upp till 160 när jag senast kollade igår... VARFÖR budar man så mycket på någonting som SÅ inte är värt det?!
Däremot kom det in en ny takvåning igår som ligger i närheten av den andra takvåningen som jag var sugen på. Se HÄR.
Jag ska titta på den på tisdag nästa vecka. Men tror nog att den är för stor, för fin och för dyr för mig:P

Efter vi kolla på lägenheten gick vi omkring lite på stan, tog en iste på Waynes, gick på Myrorna och köpte Harry Potter boken och köpte hårfärg till mig, så nu är utväxten borta! Fick den även billigare. Skulle ha kostat 120 men fick den för 99. Mycket bra nu när jag har lite lite pengar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0