Öluffa i Grekland

Idag gick vi och fikade på Wayne's för omväxlings skull.
Fikade ju jämnt där förut innan Barista kom. Men nu kanske man ska byta tillbaka. Det är faktiskt mycket mysigare på Wayne's :D
Kajsa värvade iallafall mig till Greenpeace och vi pratade om vad vi skulle hitta på till sommaren.
Julia kom på att vi skulle öluffa i Grekland i två veckor och jag tände stenhårt på den idéen:D
Tänk att bara tuffa på en liten båt mellan massa medelhavsöar med bara en stor ryggsäck med sig. Träffa trevliga människor, äta god mat och upptäcka ett land från turiststråken....ahhhhh....*drömmer mig bort* ^_^


Nån som har lust att haka på eller?

Klippt mig idag föresten

Kommentarer
Postat av: skentrevlig

sv: Ja jag tror att jag också har hört det! och vad sant det är, våra sverige killar ÄR verkligen otroliga på scen, inte många som står upp mot dem :)

2009-02-04 @ 11:54:05
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja är på :D

2009-02-04 @ 22:49:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0