Bilder ifrån Juldagen

Något sent, men wtf!
Det var meningen att vi skulle dra till stadshuset men så blev det inte. Efter en oväntat lång förfest med lite mer folk i min lilla lägenhet än vad det fanns sittplatser till, så drog vi ned till Aveny. Det var alldeles lagom med folk där och man träffade flera gamla bekanta. Dock de enda bilderna som finns är när vi stod på dansgolvet, men det var ju då vi hade som allra roligast så jag tycker att de speglar kvällen rätt bra ändå.
Och jag är ledsen allihopa, men eftersom jag lovat att inte lägga ut dem på Facebook så lägger jag ut alla 10 bilder här istället, OCENSURERADE! Hehehehehe... ;P


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahaha alltså Kajsaaaaa.......... :)

2010-01-06 @ 00:09:11
Postat av: Kajsa

Men gud... alltså jag kan lika gärna ta självmord hörrni!!!!!! DET DÄR KAN FAN INTE VARA JAG??!!

2010-01-06 @ 14:13:49
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker nog att du överdriver liiiiiite Kajsa ;)

2010-01-06 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0