Tråkigaste bloggern EVER!!!

Sorry att jag är så dålig på att uppdatera, men jag är sjuk och finner därför högst osannorlikt att ni vill veta min febertemp, min snormängd eller hur lång tid det tar mellan mina hostattacker.

Iallafall har det inte hänt mycket sen jag kom hem ifrån Cypern. Jag är till och med för lat för att lägga ut bilder så se HÄR, HÄR eller på Facebook om ni är intresserade.
Nu håller jag faktiskt på att städa min lägenhet (som alltid!) och packar eftersom jag ska följa med mor och far till Hälsingland över helgen. Jag ska träffa släkten, fira moster och vara i Järvsö som verkligen betyder sommar för mig. Dock var jag inte där en enda gång förra sommaren så jag lovade att jag skulle åka dit den här gången. Ska bli skönt ändå att komma bort lite och bli lite ompysslad :D

Utsikten från Kramsta



Kommentarer
Postat av: Helene

Kul att ni hade det bra :) mindre kul att alla blev sjuka ^^



Ni kan ju höra av er om ni ska hitta på något - om ni vill det vill säga...

2010-07-27 @ 11:30:06
URL: http://helenewestrin.blogg.se/
Postat av: Juls

heeeeyyyyyy vem är det som inte skriver på bloggen nu va? va? va?

2010-07-28 @ 03:42:59
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0