I Blame The Party Gods!

Denna veckans utgång spårade ut lite skulle man kunna säga.
Har inge större minne av kvällen annat än när vi tjejer satt runt bordet i Kajsas kök och hade jättetrevligt. Sen några suddiga minnesbilder av att jag hängde ut för en bil och sedan att jag vaknade i min egen säng, men en handskriven lapp ifrån Kajsa.

Vill inte gå in på några detaljer ifall ni skulle vara lite känsliga men jag måste bara officiellt be om ursäkt för Emelies bil och Kajsas fina nya skinnjacka ifrån Berlin. Resten kan ni räkna ut själv.

Jag är bara så tacksam över att vi inte hann ut på krogen och att jag bara var med mina fina flickor som gjorde allt för att hjälpa en näst intill medvetslös Jenny.
Thank You!

Föresten så är en sådan fjortisfylla inte att rekommendera när man har en 21 år gammal kropp. Det tar ett tag att återhämta sig...

Kommentarer
Postat av: Helene

Ojdå... Det lät hårt! Hoppas du mår bättre nu :)

2010-05-23 @ 17:24:01
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: J

Efter att ha vomerat 7 gånger dagen efter mådde jag ganska bra :P

2010-05-26 @ 16:18:36
Postat av: J

Efter att ha vomerat 7 gånger dagen efter mådde jag ganska bra :P

2010-05-26 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0