Absolutely Nothing!

Inte gjort ett skit i helgen egentligen.
Gav pappa en försenad födelsedagspresent (en grå tröja) och lagade en försenad farsdagsmiddag (stekt baconkyckling med rotsaksbiffar och basilikacreme) eftersom han var i Malaysia då. Glömde vitlöken i rotsaksbiffarna vilket gjorde att det hela smakade ganska lamt... Är lite allmänt disträ. Har även ryckningar i ögat vilket jag har haft i nästan en vecka snart. Det är väldigt irriterande.

Annat än det; nothing! Känner mig oengagerad och kraftlös. Som om min hjärna ligger i någon slags mental koma. Det kanske är resultatet av min konstanta livkris jag haft sen studenten... Det enda jag vill göra är att sova.
Livsenergi = Noll

Flumm flumm flumm.....................................

Kommentarer
Postat av: matilda

men i morgon ska ju jag komma och göra ett fantastiskt proffsigt bildreportage om dig och fögylla din grå vardag höhöhöhöh lång meing ojojojojo

2010-11-29 @ 19:59:10
Postat av: Emelie

ja är i precis samma sitts nu jenny! helt sjukt, jag vill bara sova, o känns som nån har satt hjärnan på vent liksom.. :P hoppas de blir bättre för dig snart :)<3

2010-11-30 @ 01:21:35
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0