Krympling

Igår var jag på FeelGood eftersom jag har haft problem med höften ett tag.
Dock fick jag ett svar på varför som jag definitivt INTE väntat mig.
Jag har tydligen lätt skolios! Inget direkt allvarligt eller ovanligt, men ändå! Min ryggrad är inte S-formad som de som ha "riktig" skolios, utan den är lite lätt snurrad vilket förklarar varför min bröstkorg är sne.

Så på onsdag nästa vecka ska jag till en sjukgymnast för att ta fram ett träningsschema för mig. Det är tydligen väldigt viktigt att jag bygger upp mina muskler i rygg och höft för att jag inte ska få problem i framtiden.

Det ändå jag tycker är lite konstigt är att de inte sagt någonting om det förut. Jag har ju varit till ett antal läkare i mina dar, för många olika problem, men har aldrig fått någon kommentar om att jag varit sne.
Jag är ju ändå fan snart 22...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0