Jarse

Och efter mycket om och men är uppgift nr 2 inlämnad!
SKÖÖÖÖÖNT! Har haft lite lätt ångest över den eftersom jag först blev sjuk och helt enkelt inte orkade, och sedan när det började närma sig deadline, så åkte vi ned till Järvsö där internet krånglade som fan. Men nu är den inlämnad! Så nu kan jag bara slappna aaaaaav och ta det luuuugnt.

Har ioförsig inte gjort så mycket annat än det när jag har varit i Järvsö. Ätit, druckit, gått och lagt mig tidigt, vaknat tidigt, ätit igen, duschat, shoppat, ätit lite till, sovit middag, ätit ännu mer, även druckit lite och slutligen sovit...igen.

Pratade även med Matilda igår då vi jämförde våra helger. Om man kan likna hennes helg med en galen partyresa till Ibiza, så var min en husvagnssemester till Eslöv...

Men det kan ju vara trevligt det med och jag är ju faktiskt äldre än henne så jag klarar inte riktigt av samma tempo som jag än gång gjorde...


Tog denna med mobilen imorse från vår balkong i Järvsö.
Så jävla vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0