Tjeeeenaaaaaaaaa!

Lite kul är det ändå att jag är den som är bäst (dvs. uppdaterar oftast) på att blogga av mina kompisar. Ändå uppdaterar jag typ max en gång i veckan. Det säger en hel del....

Dagens uppdatering av den gångna veckan:

Förra helgen blev det årets första båttur plus årets första dopp. Har faktiskt blivit riktigt brun också (för att vara mig vill jag påpeka).

Det blev en liten snabb AfterWork där i onsdags också. Blev en liten öl och en liten whisky för att fira att vår allas Helene har kommit hem. Nu väntar vi bara på Emelie, som även fyllde år i måndags (Congratz).

I går var jag på hälsoundersökning vilket visade att jag är i topptrimm... Det kan ioförsig diskuteras, men det är lika kul varje gång då de blir så förvånade över mitt låga blodtryck.
Det var även igår jag fick åka motorcykel för första gången i mitt liv :D Grymt kul!!! Det blev en sväng till Galtström och sedan en kaffe på Skatan. Gud vad jag ska skaffa motorcykel när jag blir stor (dvs. har råd).

Sen idag kommer jag att vara fyllechaffis åt päronen, imorgon blir det utgång och på söndag blir det bio.

Jävligt glamoröst liv man lever.................



Kommentarer
Postat av: E

tack igen jenny! :) ja jag kommer snart!!!

2011-06-20 @ 21:03:45
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0