The Summary

Tjulululuu gott folk!
Tänkte bara sammanfatta den gångna tiden och uppdatera lite händelser.

Förra helgen var jag ganska effektiv. Iallafall på lördagen. Klev upp ganska tidigt pga Julia som ringde och sa att hon fått jobb på Oscar (Grattis än en gång). Sedan blev det en promenad med henne runt sidsjön i solskenet. Mysigt värre.

Efter det var det dags att uträtta en massa ärenden.
- Lämna grejer på Eriks hjälpen
- Slänga tidningar och kartonger
- Handla mat
- Lämna igen böckerna på biblioteket
- Lämna igen filmern vi hyrde helgen före
- Gå till optikern

Efter det kröp jag upp i sängen hemma och såg The Mechanic (Bra, men konstigt slut). Åkte ut på ön och blev matad av mor och far. Sedan av någon outgrundlig andledning spydde jag under natten... No idea why...

På söndagen gjorde jag nada (kroppen var fortfarande lite chockad efter lördagens effektivitet). Det enda jag gjorde var att hämta tidningen. Rätt kul nu när de har flyttat ut i bushen (typ...). Jag gick inte ens 30 meter från huset förrän jag såg en ekorre, en hackspett + älg och rådjurspår. Mysigt :)

I tisdags följde jag även spontant med Julia + familj på Timrå - HV71 matchen. Kul att gå på hockey igen efter 2 års uppehåll. Matchen i sig var dock inte lika underhållande. Timrå hade hur många målchanser som helst men satte inte ett mål, och HV lyckades göra 1-0 redan i första perioden. Så när det var 3 minuter kvar gick vi eftersom vi visste att trafiken skulle vara för jävlig efter matchen. Då hör vi på radion att Timrå lyckades göra 1-1 och sedan 2-1 i förlängningen. HAHAHA! Julia blev SKITsur :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0