Ännu en sammanfattning

Wow... det blir verligen längre och längre mellan inläggen.
Nästan det ända jag skriver om är sammanfattningar. Men det har ju liksom blivit min grej, så jag antar att det bara är att fortsätta :)

- Lördag 5 Mars var jag iväg med Julia och köpte en ny telefon. Den funkade dock inte så jag blev tvungen att byta den på söndagen. Agerade även fyllechaffis åt far och mor och deras vänner. Höll på att köra på en älg på vägen ut på ön och en hare på väg därifrån.

- Söndag 6 Mars var pappa och jag ut på skorven och tittade på lotsen. Fick faktiskt några fina bilder därifrån. Var på bio med Julia på kvällen och såg Ritualen med Anthony Hopkins, som var ganska bra. Hopkins imponerade som vanligt.

- Måndag 7 Mars till Söndag 13 Mars. Var sjuk hela veckan. Hade tvättid på onsdag så jag släpade iväg mig till tvättstugan bara för att upptäcka att någon annan jävel SNOTT min tvättid...
Var hos mamma och pappa på lördagen för att träffa min moster och hennes man och kolla på Melodifestivalen och dissade vinnaren.

Aaaaand that's it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0