OTUR!!

Hittills idag har jag haft sjukt jävla otur!
Det började med att jag skulle iväg och handla och tyckte att när jag ändå var i närheten kunde jag svänga in på systemet innan folket kom. Men tron't på fan att det var fullt där redan. Så jag blir såklart en smula stressad och svänger in på första bästa parkering, men hamnar lite fel och ska backa ut igen och tittade mig inte ordentligt för och backar rakt in en volvo och krossar vänster framlyse. Tjoho! Vad begåvat! Som tur är blev det ingen skada på min bil och tanten jag råkade köra på var väldigt snäll så jag fick inge skäll. Det fick jag däremot när jag kom tillbaka på jobbet med bilen... Inte så sjukt lyckat att åka på systemet på arbetstid och sedan att man även krockar. BUSTED!!
Sen åker jag iallafall och handlar. Måste definitivt lära mig att titta bakåt för på affären råkade jag kliva på en gammal tant i kassakön. Men jag tror att jag inte skadade henne allt för mycket. Efter det tappade jag mjölken på asfalten på vägen ut och märkte ingenting, så jag sparkade även till den. Den höll som tur var.
Sen när jag kom tillbaka på jobbet ser jag en svartklädd kille med huva som står med en cykel bredvid en bil och ser ut att fota fälgarna på den. Jag (som såklart blir jävligt misstänksam) springer in och bussar iväg Jörgen dit (Jag vågade såklart inte gå dit själv). Det visade sig att "han" inte alls skulle stjäla några fälgar, utan HON jobbar på birstaverken och skulle precis cykla hem när hon såg en liten ödla som satt på bildäcket, så hon hade tagit fram mobilen för att fota den... PIIIIINSAMT!
Sen när jag går in i köket för att packa upp allt jag handlat så har locket till en diskmedelsflaska gått sönder, så det har läckt grönt, slemmigt diskmedel i hela kassen och geggat ned de andra varorna och lämnat ett fint spår efter mig i korridoren.
Det har hänt mig hittills idag. och klockan är inte ens 3. Vi får se ifall detta fortsätter. Börjar faktistk bli riktigt nervös...:S Jag rapporterar mer senare ifall mitt oflyt fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jenny jag tycker synd om dig och hoppas att din dag ordnar upp sig for det ar ju valborg o allt! Good luck jen!! :D

2009-04-30 @ 15:35:25
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hehehe ;D Skadeglädjen är stor! Hoppas ni kommer snart jenny! Jag saknar er!

2009-04-30 @ 16:57:34
URL: http://barkholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0