Harry Potter och Halvblodsprinsen

LÄS INTE DET HÄR IFALL DU INTE SETT FILMEN!!
(Ja, såvida du inte vill veta slutet och helt enkelt slippa se filmen....)



Ja, jag tyckte faktiskt filmen igår var väldigt bra, men det kanske beror på att jag inte läst böckerna och inte har någonting att jämföra med. Men iallafall var det vissa saker störde jag mig lite på. Som att Dumbledore dör... WHY!?(Okej, det är så i boken men jag tycker fortfarande att det är dumt att han dog...)
Jag satt bredvid Helene som läst böckerna och vet hur allt slutar.

Jag: Va!? dog han på riktigt nu?!
Helene: Ja
Jag: Men... Näää... Det kan han väl inte bara göra? Eller? Nu fattar jag ingenting...Han kommer väl att återupplivas sen va? Eller?
Helene: Nej
Jag: Nähä!! Men va fan.... Jaha... Så han är alltså död nu?
Helene: Men..Ja!
Jag: Så han kommer inte återupplivas eller komma tillbaka på något vis??
Helene: NEEEJ!!!
Jag: ....nähää...okej då...

Roligast var iallafall när han hade druckit av Liquid Luck :D Det var hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0