New Stuff!

Shit vad jag blev glad i lördags!
Fick hur mycket grejer som helst av Julias mamma eftersom hon håller på att rensa lägenheten. En massa tallrikar, muggar, skålar, kastruller. Till och med en Juicemaskin och en espressobryggare!!! Hur många får det till sin första lägenhet?! Jag är verkligen hur glad som helst :D Det ändå jag behöver köpa till mitt kök nu är en stekpanna, glas och bestick.
Fick sedan dessutom en massa kläder av Bea och Julia! Jag behöver ju inte köpa någonting nytt överhuvudtaget. Jag kör bara på Vintage a la Engman ;P Funkar minst lika bra ^_^

Två kartonger fulla med grejer plus ett fat och en alldeles ny glashylla




Och här har vi alla kläder jag fått



Sen i lördags var jag och Julia ut till Alnö en sväng för att kolla på bygget. På vägen dit köpte vi en sån där handgjord lyxmilkshake på Max och blev mycket nöjda. Den var asgod!! Rekommenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0