Julfest!

I fredags var den julfest med jobbet på Södra.
Det var Wallmans i år också, och de är ju duktiga och underhållande men jag tror de i stort sätt bara upprepade showen ifrån förra året. Annat än det var det bra. Bra mat och trevligt sällskap (Jag var ju där med mamma och pappa :P)
Efter showen hade jag planerat en liten utgång, men ingen ville följa med ut så jag blev kvar i hotellbaren i några timmar och hade det riktigt roligt. Trevligt dansgolv, samt att det var lite kul att se några kollegor lite mer vänskapliga och pratsamma än vanligt. Fick sedan skjuts av min arbetskompis Saras kille hem vid ett tiden.
Som sagt; Man ska ju gå hem när man har som roligast.

Under dagen ställde jag även upp och var tärna i Birstas mini-luciatåg. Som tur var slapp jag sjunga utan vi hade en kille som spelade fiol istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0