Presenter!!

Jag har fått väldigt mycket grejer på senare tid.
Inte bara på julafton, utan både före och efter. Före fick jag en massa kläder utav Bea vilket var hur snällt som helst. Sen på julafton fick jag också en massa användbara saker bla en vattenkokare, en ny kaffebryggare (min gamla gick bärsärkagång), en termometer, en klockradio, en locktång och en brandvarnare som jag tyvärr råkade göra sönder på en gång...
Och sen nu har jag äntligen fått Julias, något försenade, julklappar. Jag har väntat skitlänge på att hon skulle logga in på skype så jag kunde öppna dem med henne, men efterom hon rådissade mig öppnade jag dem själv.

Jag fick detta:


En Tröja med rimmet:
Jag valde mellan vit, svart och grön
och jag stod länge i kön.
De lovade i butiken
att du får byta den om du blir besviken



Och Macaroni & Cheese med rimmet:
Kan du laga mat
eller är du väldigt lat?
Skit i rimmet och ät det bara!
Det är bättre än choklad!


Jag fick även ett till paket men det är till min födelsedag i Januari så jag ska inte öppna det förren då.... Ifall jag kan hålla mig ;P


Thank U Julia!
♥ u 2!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha hoppas du gillade det jen :P Visst var mina rim bra? :P

2009-12-29 @ 22:54:27
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0