Sorry Dudes...

Jag måste be så hemskt mycket om ursäkt för väldigt dåligt uppdaterande, men jag har liksom varit i någon slags dvala den senaste veckan. Tror det delvis beror på sprutan.
Jag är liksom konstant trött. I förrgår gick jag och lade mig så fort jag kom hem efter jobbet och bara tvär slocknade. Tänkte ta en liten tupplur på ca en timme men vaknade av att Bea ringde och då var kl ca halv nio.

Annars har det inte hänt så mycket sen förra uppdateringen:
 
• Jag tog ju vaccinet på måndagen

• Var och shoppade lite på tisdagen (ljuslykta, consealer mm),

• Blev sjuk på onsdagen med ont i halsen och fruktansvärd huvudvärk

• Jag kände mig liiite bättre på torsdagen så jag var och fikade med Matilda och Kajsa

• Pluggade hela natten till fredagen och lyckades med nöd och näppe skicka in uppgiften i tid och sov resten av dagen

• Vilade hela lördagen också eftersom huvudvärken inte ville släppa och hade myskväll med Transformers 2 och en skål med brända popcorn.

• Lyckades sova till halv 3 på söndagen

• Jobbade på måndag, men försov mig ganska rejält

• Gick och lade mig så fort jag kom hem efter jobbet i tisdags

• Lagade faktiskt mat igår men spenderade nästan hela kvällen i sängen iallafall


Aaand that's my week!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hehe späääännande :D Vad blire till helgen? Är du fortfarande dålig?

2009-12-10 @ 19:44:49
URL: http://barkholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0