En shopaholics bekännelser

Igår syndade jag för många gånger mot plånbok

Jag, Kicki, Sara och Britta från jobbet var och åt på Chaow Praya River igår och självklart tog jag i lite väl mycket.
Jag tog ankan som gick på 137 kr som jag inte ens åt upp hela av eftersom jag tyckte den var lite slemmig. Sen efter det blev jag ju så illa tvungen och ta efterrätt. Bananpannnkaka *mums* skitgott var det ^_^
Sen när vi alla skulle dra hem samåkte jag med Britta som bor i Fagervik. Hon skulle bara en snabbis in på Birsta city och köpa en ljudbok till sin lille son i alla hjärtans dag present. Jag hakade självklart på:D

Tyvärr blev det inte en snabbis direkt. Vi var där i nästan två timmar.
Först in på KappAhl för att Britta skulle köpa barnkläder, sedan Indiska där jag köpte tre linnen, sedan Lekplaneten där hon faktiskt köpte ljudboken medan jag sprang omkring och pep av förtjusning över alla roliga leksaker (Det måste vara det ultimata jobbet, att jobba i en leksaksaffär:D).
Sedan in på Akademibokhandeln för två filmer och ett fotoalbum. Efter det ska Britta handla lite på Ö&B. Då ringer jag upp Julia efter att antal missade samtal. Då har hon redan varit på Birsta en kvart tidigare så vi gick förmodligen om varandra. Hon berättade att de hade 20% på HM så då blev det ju att man drog dit och köpte örhängen... vilket jag redan har alldeles för många av. Där på HM tog mina pengar slut (Pinsamt!) så Britta fick lägga ut åt mig.



Spenderade alldeles för mycket pengar igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0