One Week To Go!!

Jahapp. Nu har jag bara en vecka kvar av frihet. Om en vecka kommer mamma och pappa hem.

Tänk att de redan varit borta i nästan 4 månader! Tiden går verkligen fort. Speciellt nu sen jag började jobba, den gick inte alls lika fort när man fortfarande gick i skolan. Då var det läxor hit och prov dit och man var inte ens ledig när man kom hem. Då räknade man sakta ned dagarna till nästa kommande lov och tyckte att skoldagarna aldrig verkade ta slut.
Nu står man här efter 12 år av skola och tänker vart tog tiden vägen?!

Innan man vet ordet av är man pensionär och inväntar döden...
Ja...här var vi positiva...öh...iallafall.. Jag har nu en vecka på mig att städa hela huset.
Någon frivillig som vill hjälpa till? *blink blink*


Moi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0