Lite väl tajta byxor kanske

Jag var igår en utav de 3 miljoner människor i Sverige som tittade på Melodifestivalen.


Låtarna var som vanligt, ganska mediokra, alltid bara två eller tre låtar varje omgång som är helt "okej" och därför röstar man vidare dem. Det ända som var ganska kul var Markoolios bakgrundsdansare och HEAT trummisens tajta byxor.

De var just dessa tajta byxor som startade en rejäl diskussion i vårat sällskap. Jag och Bea låg på soffan och asgarvade och förstod direkt vad det var. Julia däremot var övertygad att det bara var något "veck" av kalsongerna eller något sånt.
Jag var skeptiskt till att han ens hade några kalsonger på sig under de där byxorna eftersom det nästan såg ut som han målat på sig dem. En annan fråga som kom upp var ifall han placerat den längst låret med vilje eller helt enkel glömt att "stoppa undan" den. Min röst ligger definitivt på att han gjorde det med vilje eftersom det är VÄLDIGT bra reklam för sig själv och bandet.

Se filmklippet här

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar honom och hans pille ;) haha

2009-02-15 @ 19:59:54
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Of course you do...

2009-02-15 @ 20:40:52
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0