12 timmar i sträck...

Okej, det här kommer förmodligen Helene jävlas mig med ett bra tag, eftersom jag alltid gnäller på henne att hon sover för länge.
Idag vaknade jag för cirka en halv timme sen. Alltså kl 3!
Jag brukar inte sova så länge. Jag kanske legat och dragit mig så länge men aldrig SOVIT så länge.
Dessutom blev jag väckt av telefonen så jag vet faktiskt inte hur länge jag skulle sovit annars...

I fredags (efter att ha  jobbat över till halv 6 och blev tvungen att låsa stället) så tog iallafall jag och Julia det väldigt lugnt. Hyrde olika gamla nostalgiska barnfilmer och åt chips och godis och den obligatoriska B&J glassen förståss. (Och JA... vi är mycket väl medvetna hur tragiskt det hela lät)
Åkte till City Gross för att handla och då hade Julia lovat att hon skulle  köpa lite glass till resten av familjen också.
Så när hon kom till kassan bar hon 1 godispåse, 2 cola och 3 halvliters Ben & Jerrys.
Eftersom hon förstod hur det hela såg ut kände hon sig skyldig att förklara för tjejen i kassan att hon inte skulle äta ALLT själv. Vilket gjorde det hela snäppet roligare. Hahaha...

Lördagen forsatte i samma anda. Mer glass och mer film.
Fast då ringde Kajsa och utpekade att vi verkligen behövde en varsin karl... Vi var inte allt för sena med att hålla med;)
Efter det samtalet fick Julia en utav sina speed-depretioner (humörsvängning). Och fick för sig att ingen ville ha henne och att hon, som hon så fint utryckte det, skulle "die alone!!"
Jag (som för första gången på ett antal veckor, hade kollat på tv, och spenderat dagen med att kolla på Top Model Kanada på trean.) hade sett 118 100 reklamen allt för många gånger, tyckte då att vi skulle fråga dem det eftersom man nu kunde fråga dem vad som helst.

Jag skrev: Kommer Julia Engman dö ensam?
Jag hade inte förväntat mig svaret: 118 100 hoppas Julia Engman kommer att dö när hon levt sitt liv så pass länge som kroppen vill det och att hon bredvid sin sida har en älskade. Vi hoppas och tror på ett långt och lyckligt liv för Julia.



Jag kan säga att det var fruktansvärt roligt. Det gjorde hela min dag ^_^

Kommentarer
Postat av: Helene

HAHAHA! Nu får du aldrig säga något om att jag sover för länge någonsin igen :-D

2009-01-25 @ 22:15:27
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Scheisse! Det som alltid roar mig så mycket;P

2009-01-26 @ 14:54:48
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0