Latmask...

Idag har jag inte åstadkommit någonting.
Jag blev väckt av en viss Julia 13.25. Tror jag aldrig sovit så länge förutom när jag varit sjuk.
Till frukost åt jag överbliven pizza från gårdagen då flickorna var och hälsade på.


Tjejen i kassan på Ica Maxi undrade nog ifall vi blivit dumpade allihop och skulle ha en gemensam tröstätnings-orgie.
Vi köpte 5 Ben & Jerry's, 3 en och en halv liters dricka och 2 påsar chips...heheh...och sen pizza på det. *Suck* jag som skulle försöka gå ned lite... men men. Kul var det!
Skulle egentligen se några filmer som Helene brännt ut men min uråldriga DVD-spelare ville inte vara med på det. Så det blev istället 10 orsaker att hata dig och Wedding Crashers.

Lite allmänt skitsnack, skräpmat och trevligt sällskap och man får en lyckad kväll. Fast Helene och Julia fick något psykbryt frammåt midnatt och lekte att de hade osynliga kattungar(?!) vilket verkligen gick mig på nerverna. Det märks verkligen inte att vi närmar oss 20. Att de också torterade och retade mig med min ovetenskap om vad de ska utsätta mig för på fredag var inte så kul det heller.
Men men...det är väl saker man får stå ut med;)

Imorgon fyller Storebror 22!

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja-aa det är säkerligen sådant du får stå ut med! That's what friends do ;-D

2009-01-12 @ 20:48:42
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0