"Äntligen" hemma

Sitter nu och dricker te och tittar ut genom fönstret med väldigt blandade känslor.
Delvis är det skönt att vara hemma för det är ändå "hemma", och delvis vill jag inget hellre än att åka härifrån. Inte just tillbaka till Ios (vilket vi älskade), men bara härifrån. Vart som helst!! Känner mig allmänt förvirrad bara. Mer än vanligt. Jag kom inte in på Grafisk Design i Norrköpning, som väntat. Däremot kom jag in på Kutlur, Samhälle och Mediegestaltning. Känner att det kanske är en utbildning jag bör gå, men vet inte ifall jag bara känner så för att jag är desperat för att komma härifrån eller ifall den kanske verkligen skulle passa mig... Min hjärna är bara ett ändå kaos nu.
Jag kom även in på Grafisk design historia kursen på distans här på mittuniversitetet vilket jag skulle kunna läsa ifall jag blir kvar här. Men då måste jag läsa den samtidigt som jag jobbar full tid och då måste jag även skaffa egen lägenhet för jag tänker inte bo kvar hemma.
Allmänn förvirring.

Bilderna och uppdateringen från grekland blir efter Julia kommer tillbaka från Göteborg. Har inte gått igenom alla än ;P

Kommentarer
Postat av: Helene

Jenny... Don't leave me alone in Norrköping!!! :-D

2009-07-23 @ 14:25:44
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åååh, jag vet hur det känns... jag blir ju kvar ett år till i denna förbannade stad! Så jag hoppas ju att NÅGON av er iaf stannar kvar ;) Jag ska ju läsa på distans..

2009-07-23 @ 19:22:19
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi får se ifall jag blir kvar... I'm Not Sure Yet.

2009-07-23 @ 22:44:45
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0