Choklad med Jordgubbar

Sommarens mest hajpade choklad: Marabou Sommar!
Köpte den igår för att jag har varit jättesugen att pröva den länge, men har inte lyckats hitta den någonstans. Men igår så fann jag den bara av en slump. Och JA! jag tyckte den var jättegod. Men man behöver inte äta så mycket av den så den håller ganska länge. Dock förstår jag inte varför den bara är 180g istället för 200. Men allra mest (arbetsskadad som jag är) älskar jag designen på förpackningen!!
Sjukt snyggt gjort:D


Muy Bien!

Gårdagens Klantigaste:
Jag och Pappa var på Biltema och skulle köpa en morakniv. Jag tar upp kniven för att känna på eggen.
-Den här är ju värsta slö, säger jag samtidigt som jag drar eggen över tummen och skär mig så att jag blöder... Så jävulskt klantigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0