Måste sluta handla!!

Seriöst! De senaste dagarna känns det som om jag spenderat hur mycket pengar som helst...
Jag får så himla dåligt samvete :S Först kollade jag på min mejl och såg att mina skor från Melba ska komma snart :D Blev skitglad, men jag kommer inte ihåg ifall jag valde att betala dem direkt eller mot faktura. Sen fick jag ju precis hem min klänning från Halens och kommer inte heller ihåg där ifall jag betalade direkt eller mot faktura.

Sen har jag nu även beställt dessa eftersom jag har suktat efter det där armbandet länge och det där klockhalsbandet har varit slut och de fick precis in 4 nya så jag kände jag jag blev tvungen att köpa det.



Från Cocoo.se

och även denna, mest eftersom jag hade 100 kr rabatt som jag fick med cosmopolitan och jag tyckte den var fin. Ett väldigt onödigt köp egentligen.


Från Nelly.com

Väldigt passande att jag precis har börjat läsa boken En Shopaholics Bekännelser ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0