Äntligen Sommar!!

För att citera Gert Fylking: "ÄNTLIGEN!!"
Äntligen har sommaren bestämt sig för att komma! Hoppas bara att det håller i sig över Gatufesten och tills min semester börjar ^_^ Fast det spelar nog ingen större roll ifall det är soligt då eftersom min semester börjar den sjätte juli och jag och Julia drar till Grekland den åttonde;P Fy fan vad det ska bli SKÖÖÖÖNT!! Luffa, Luffa, Luffa!!
Kom och tänka på det att gud va kul Julia skulle se ut som en luffare. En Brat-luffare.... HAHA!!! Jag får be om ursäkt för mitt flummiga beteende, men jag har varit lite snurrig hela morgonen... Sorry...
Kom dessutom på att det bara är 16 dagar innan vi åker... 16 DAGAR!!! Det är ju bara lite mer än två veckor... Shit!!


Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg!:D

Besök gärna min!

2009-06-22 @ 15:20:36
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/
Postat av: Bea

hahaha Brat-luffare xD

2009-06-22 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0